© 2017 Sonja Balfoort

In 2002 ben ik begonnen als stylist voor bekende tijdschriften.

Daarna kreeg ik een droombaan bij Libelle van 2006 tot 2015 als woonstylist en coördinator lifestyle.  Nu is het tijd voor een nieuwe uitdaging.

What's in a name?

Misschien is de route naar mijn huidige werkzaamheden niet geheel logisch en volgens plan, maar ik ben er van overtuigd dat ik juist door de ervaring die ik heb opgedaan een meerwaarde kan zijn als o.a. BrandManager, CreativeContentSpecialist of Online Marketeer. 

Ik weet dat strategie, meten, implementeren, SEO, analyseren, mooie buzzwords zijn in dit vak. Ik ken er veel maar waarschijnlijk een paar ook (nog) niet. Wat ik wel als geen ander snap is wanneer een merk de plank mis slaat en hoe ik dat recht kan trekken. Meer groei en zichtbaarheid ontwikkelen, verbinding maken met de consument, het beste beeld en tekst (content) maken zodat het graag online gedeeld wordt en het merk een waanzinnig imago cadeau krijgt. Dat is wat ik het allerliefste doe en het beste kan.

Van idee naar werkelijkheid

Wat is de essentie van het bedrijf? Ik maak van elke wens een concept en zorg voor een nieuwe look & feel dat past als een jas. Zonder het verliezen van de indentiteit van het bedrijf maar juist het versterken ervan door het visueel klaar te stomen voor de toekomst. Het merk wordt een beleving en sluit weer aan bij de consument/klant.

 

Als creatieve duizendpoot is geen uitdaging te groot. Staat je onderwerp er niet tussen dan is de kans groot dat er alsnog genoeg mogelijk is. Stuur mij een mail en we overleggen samen wat we voor elkaar kunnen betekenen.

 

Over mij

Sonja Balfoort